Zeměpis

E-learning jako vzdělávací nástroj školy 3. tisíciletí

  • Full Screen
  • Wide Screen
  • Narrow Screen
  • Increase font size
  • Default font size
  • Decrease font size

Úvod

Email Tisk PDF

E-learning jako vzdělávací nástroj školy 3. tisíciletí

(zkrácený název Škola 3. tisíciletí)
Výzva v rámci operačního programu Moravskoslezského kraje "Vzdělání pro konkurenceschopnost".

EDUCAnet – soukromé gymnázium Ostrava, s.r.o., zahajuje v rámci výzvy operačního programu Moravskoslezského kraje „Vzdělání pro konkurenceschopnost“ práce na projektu E-learning jako vzdělávací nástroj školy 3. tisíciletí (zkrácený název Škola 3. tisíciletí), jehož cílem je vytvořit výukové e-learningové weby pro anglický jazyk, biologii, dějepis a zeměpis. Cílem tohoto projektu je zefektivnit výuku a individuální přípravu žáků, kteří budou do tvorby výukových webů rovněž aktivně zapojeni. Výsledky této činnosti budou moci být využívány nejen v kmenové škole, nýbrž ve všech středních školách Moravskoslezského kraje, kterým budou plně k dispozici. Práce na projektu byly zahájeny ve středu 18. listopadu. Předpokládané datum ukončení projektu je 31. 12. 2011

Úvodní stranku projektu 3. tisíceletí naleznete zde


E - LEARNING - JEHO VYUŽITÍ A ROZSAH NA GYMNÁZIU

Jsme si samozřejmě vědomi, že opěrným pilířem výuky ve všech předmětech zůstává a zůstane navzdory všem technickým vymoženostem osobnost učitele. Jen vzdělaný, charizmatický a nadšený pedagog, který svým oborem žije, dokáže strhnout a zaujmout své studenty. Naším cílem však je, aby učitelům a studentům v procesu učení a osvojování vědomostí významnou měrou pomohla i moderní technika.

E - learning znamená efektivní využívání informačních technologií v procesu vzdělávání. Na naší škole se kombinuje s dalšími metodami a formami výuky.

Možnosti využití:

  • elektronické učebnice do humanitních i přírodovědných předmětů
  • výukové weby vyučujících
  • využití internetu v různých předmětech
  • názorná výuka – demonstrace obrazových materiálů pomocí dataprojektoru na interaktivní tabuli
  • zasílání vypracovaných domácích úkolů učiteli
  • individuální komunikace učitel – žák
  • žákovské prezentace učiva
  • prověřování znalostí, interaktivní testy
  • rozšiřující učivo pro talentované žáky
  • domácí příprava u nemocných žáků
  • využití cizojazyčných webů a chatů ve výuce cizích jazyků
Navigace: Home